loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 384 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

قسمت آخر سریال روزی روزگاری

ثمان شونزده سالشه عاشق یه دخدر میشه که یه سال ازش بزرگتره دخدره هم با مته دوسته.
برادر همین دخدره بهترین دوست عثمانو میکشه و عثمان با اسلحه فرار میکنه تا برادر دخدره رو بکشه،آخرشم یکی دیگه برادر دخدره رو میکشه و میوفته گردن عثمان مته هم برای عثمان فداکاری میکنه و جاش میره زندان.

ایری بازدید : 390 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

قسمت آخر سریال دختر امپراطور

داستان سریال دختر امپراطور در مورد دختری به نام سولنان است که علاقه ی شدیدی به خواهر کوچیکترش سولهی دارد .او با مادر و پدر کر و لالش در یک روستا زندگی میکند بعد از کشته شدن پدرش با خواهرش و مادری که الان کور شده است فرار میکند.

ایری بازدید : 622 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

قسمت آخر سریال چکاوک

همونطوری که تا الان دیدید داستان سریال چکاوک از جایی شروع میشه که فریده تو بچگی پدر ومادرشو از دست میده ویتیم میشه وسرپرستی اونو یکی از خاله هاش به اسم بسیمه وشوهر خاله ش به اسم سیف الدین قبول میکنن وفریده کوچولو هم به درخواست پدرش( قبل از مرگش) تو مدرسه فرانسوی ها ثبت نامش میکنند واونجا مشغول به تحصیل میشه تا در آینده معلم بشه—فریده یه پسر خاله به اسم کامران ویه دخترخاله به اسم نجمیه داره واونا از بچگی با هم بزرگ شدن ولی کامران وفریده با اینکه از بچگی یه احساساتی به هم داشتند اونو مخفی میکنند وبیشتر با لج ولجبازی ودعوا با هم سر میکنن تا اینکه فریده وکامران بزرگ میشن وکامران یه دکتر حاذق وماهر میشه وعاشق یه زن بیوه ای به اسم نریمان که از دوستای مادرشه میشه وفریده هم این موضوعو زود میفهم.

ایری بازدید : 350 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

قسمت آخر سریال لطیفه

لطیفه بعد از اینکه میفهمد عمر پلیس است از او میخواهد اطلاعاتی که در مورد این پرونده به دست میارود را در اختیار او بگذارد اما عمر قبول نمیکند . ارتباط عمر و لطیفه رفته رفته بیشتر شده و …

ایری بازدید : 420 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

احسان علیخانی مهمان برنامه گلخانه می‌شود

ستاره‌های شبکه ٣ از جمله احسان علیخانی و عادل فردوسی ‌پور به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس شبکه ٣ مهمان گلخانه می‌شوند.
با نزدیک شدن به ١۴ آذر ماه ، سالروز تاسیس شبکه سه و برنامه ریزی شبکه سه در برنامه گلخانه برای پرداختن هرچه بهتر به این اتفاق، پنج شنبه و جمعه همین هفته مجریان و چهره‌های محبوب تلویزیون ، این بار میهمان قاب جادویی می‌شوند و از فعالیت‌های سالیان متمادی خود در این شبکه می ‌گویند.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست