loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 488 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس نرگس محمدی در یک خانه خراب پشت صحنه فیلم

یک تصویر از خانم بازیگر ایرانی نرگس محمدی که به نقش ستایش در سری مجموعه ستایش معروف است رو براتون میزارم که در پشت صحنه یک فیلم به صورت گروهی گرفته شده.

ایری بازدید : 6775 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس های جنجالی الناز شاکردوست در خارج از کشور

همانطور که میدانید اکثر بازیگران معروف علاقه خاصی به سفرهای خارجی اللخصوص کشور ایتالیا بابت هنری بودن آن نشان می دهند .  در این میان الناز شاکردوست  در سدر این سفرهای خارجی قرار گرفته است .
الناز شاکردوست در سفر اخیر خود به ایتالیا عکسهای جالبی را از خود و خواهرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است . از عکسهای که گرفته معلومه حسابی بهشون خوش گذشته..!

ایری بازدید : 660 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ عاشقانه مورد علاقه جناب خان

از بین آوازهایی که جناب خان در برنامه خندوانه می خواند، یکی از آوازها، عاشقانه معروف حبیبی یا نورالعین است. آوازی که عمرو دیاب، خواننده مصری در سال 1996 در آلبومی با همین عنوان خواند و منتشر کرد و به سرعت در کل دنیا محبوب شد، طوری که به نوشته ویکی پدیا به یک پدیده بین المللی (international phenomenon) تبدیل شد.

ایری بازدید : 384 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

گفتگو با شهاب عباسی مرد طناز خنده بازار و شكرآباد

شهاب عباسی بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی ، در خصوص مجموعه تلویزیونی دست به نقد گفت: طرح برنامه را مدتها پیش طراحی کردیم و قرار بر این بود که عید سال گذشته از شبکه‌های دیگر به روی آنتن رود که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و من بعد از مجموعه شکرآباد طرح مجموعه دست به نقد را به گروه تولید شبکه نسیم ارائه دادم و از آنجایی که ذات شبکه‌ی نسیم ژانر کمدی و طنز است از طرح این برنامه استقبال کردند. خدا را شکر شبکه نسیم توانسته شرایط خوبی را برای این دست برنامه‌ها و مجموعه‌ها فراهم کند.

ایری بازدید : 558 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس های سریال پژمان

پژمان جمشیدی ستاره اسبق فوتبال، با وجود شروع فصل جدید فوتبال، موفق به بستن قرارداد با تیم دلخواهش نمی‌شود. او که همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد، به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال باشگاهی برای عقد قرارداد می‌گردد و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست