loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 922 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن پشت و رو

خلاصه: رشد کردن می‌تواند مانند جاده‌ای پر دست انداز باشد ، و رایلی هم از این قضیه مستثنی نیست ، کسی که با شروع کار پدرش در سن فرانسیسکو از زندگی غرب میانهٔ خود جدا شده است. مانند همهٔ ما ، رایلی هم توسط احساسات خود کنترل می‌شود ، مانند لذت ، ترس ، خشم ، نفرت و غمگین شدن ، این احساسات در مرکز ذهن و فرماندهی رایلی به عنوان شخصیت‌هایی در این انیمیشن زندگی می‌کنند و صاحب خود را در زندگی روزانهٔ خود راهنمایی می‌کنند.

ایری بازدید : 564 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2

خلاصه: دراکولا از اینکه نوه اش نیمه خون آشام - انسان است نگرانی هایی دارد چراکه نوه اش هیچ نشانی از یک خون آشام ندارد! اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که پدر سنتی دراکولا وارد داستان می شود و این نوه نیمه انسان را می بیند و.

ایری بازدید : 355 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن پلنگ صورتی

خلاصه: شخصیت کارتونی پلنگ صورتی شخصیت اصلی یکی از فیلم‌های سریالی کوتاه نقاشی متحرک می‌باشد. محبوبیت این شخصیت کارتونی باعث تولید چندین سری از فیلمهای کوتاه نقاشی متحرک شده‌است.

ایری بازدید : 550 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن ماجراهای روباه و خروس

خلاصه: روباهی به نام سمنو در هر قسمت به دنبال ترفندی برای به چنگ آوردن خروس مزرعه است که شقاقل نام دارد.
در این مزرعه حيوانات مختلفی در كنار یکدیگر زندگي می‌کنند، مثل اسب‌خان، بزرگ مزرعه، که اسب قوی و بزرگی است و بیشتر کارهای مزرعه را به دوش می‌کشد. هیپ و هاپ، دو سگ دوقلو هستند که یکی از آنها دو دقیقه از دیگری بزرگتر است. آنها سگ‌های قوی و هشیاری هستند که اجازۀ ورود به هیچ غریبه‌ای را نمی‌دهند. البته در پشت این ظاهر خشن، قلب رئوف و مهربانی دارند.آن دو سرپرستی یک بچه گربۀ ایرانی زیبا را قبول کرده و نام او را پونه گذاشتند.

ایری بازدید : 193 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن باب اسفنجی

خلاصه: شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. تفریحات مورد علاقهٔ باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس زندگی می‌کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست