loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 375 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

هنرپیشه معروف آمریکایی با ۴ همسرش زیر یک سقف

هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.
 کودی براون ، بازیگر معروف سینما و تلویزیون آمریکا که چهار زنی را که با آنها زیر یک سقف زندگی می کند همسران خود می داند ، به دنبال اعتراض دادستان کل ایالت یوتا به حکمی که پیشتر دادگاه بدوی به نفع او صادر کرده بود ، این بار برای رسیدن به حق خود به دادگاه تجدید نظر شکایت کرد.

ایری بازدید : 414 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

بهرام رادان در میان 10 خوش‌پوش برتر دنیا

وب‌سایت تخصصی styllish که در حوزه مد فعالیت می‌کند، به تازگی در یک رده‌بندی باعنوان خوش ‌قیافه و خوش‌پوش‌ترین بازیگران مرد جهان به صورت تخصصی به انتخاب بهترین‌ها پرداخته است.
این رسانه لاکچری آمریکایی به صورت دقیق و با در نظر گرفتن بازیگران تمام دنیا پس از مدت‌ها پژوهش به انتخاب 10 نفر نهایی رسیده است.

ایری بازدید : 383 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

سوتی احسان علیخانی در برنامه دوازده ماه عسل 8 تیر 94

سوژه شب گذشته که دوازدهمین شب ماه عسل دوشنبه ۸ تیر ۹۴ بود، همه ساله به شکل های مختلف در برنامه علیخانی تکرار می شود که سوتی های احسان علیخانی را در پی داشت.
شب گذشته در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگ دیگری از ماه عسل مقابل چشمان مخاطبان ورق خورد.
احسان علیخانی پس از پخش آیتم روز گذشته و سلام و احوالپرسی با مخاطبان خود گفت: شب عید در برنامه بهارنارنج یوسف اشکور عزیز مهمان برنامه بود وعده ی محسن تنابنده محقق شد و هم اکنون او در سریال پایتخت ایفای نقش می کند. به عوامل پایتخت خسته نباشید می گویم و همچنین به جواد رضویان با اجرای برنامه دعوت و رامبد جوان بابت اجرای برنامه خنده بازار هم خسته نباشید می گویم و برایشان بهترین ها را آرزو می کنم. علیخانی ابتدای برنامه خود را با سوتی آغاز کرد و به اشتباه اسم بیژن اشکور کیایی را یوسف عنوان کرد و خندوانه را خنده بازار نامید.

ایری بازدید : 1704 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

بهترین سریال های سال 2015

پرونده ای برای سریال های تلویزیونی برگزیده سال که اغلب با استقبال منتقدان روبرو شده و احتمالا مانند سریال های لاست، 24، فرار از زندان، برکینگ بد، لیست سیاه و ... به زودی سروکله شان در شبکه های رسمی سیما و نمایش خانگی ایران پیدا می شود یا با بازسازی هایشان توسط تهیه کننده های خلاق (!) روبرو خواهیم بود.

ایری بازدید : 526 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

شکلات تلخ بعد از شوک در شبکه نسیم

احسان صمدپور کارگردان برنامه شوک در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص ساخته جدیدش با نام شکلات تلخ بیان کرد: شکلات تلخ با محوریت آسیب ‌شناسی اجتماعی در 26 قسمت با اجرای بهنوش بختیاری بعد از ماه محرم روی آنتن شبکه نسیم می ‌رود.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست