loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 512 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

معرفی فیلم عروسی بزرگ

خلاصه: دان ( رابرت دنیرو ) و اِلی ( دایان کیتون ) زوج خوشبخت و کاملاً موفقی بودند که همه افراد از زندگی باشکوه این دو الگوبرداری میکردند. اما در یکی از روزهای معمولی این زوج، اِلی مشاهده می کند که دان با دوست صمیمی اش به نام بیب ( سوزان ساراندون ) رابطه ای غیرمتعارف برقرار کرده و همین مسئله موجب طلاق این دو می شود.

ایری بازدید : 795 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

معرفی فیلم سریع و خشن 7

خلاصه: بعد از سرنگونی اوون شاو و دار و دسته‌اش، دومینیک تورتو (ون دیزل) و گروهش بعد از دریافت حکم آزادی در حال تجربهٔ یک زندگی معمولی هستند اما برادر بزرگتر اون با نام دکارد شاو (جیسون استاتهام)، به دنبال دومینیک و گرفتن انتقام است. بعد از اینکه گروه متوجه کشته شدن هان (سانگ کانگ) می‌شود، آن‌ها باری دیگر جمع می‌شوند تا فردی را که یکی از اعضای گروه آنها را به قتل رسانده پیدا کنند، قبل از اینکه او آنها را پیدا کند.

ایری بازدید : 324 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

معرفی فیلم سینمایی احضار

خلاصه: خانواده ای به یک خانه جدید نقل مکان میکنند و در آن خانه در زندگی روزانه خود با ارواح کسانی که قبلا در آن زندگی میکردند روبرو میشوند! دو کارآگاه موارد ناشناخته و ماورائی به اِد و لورین در جدید ترین تحقیقات خودشان به خانه ی آنها میروند تا پرده از اتفاقات غیر طبیعی رخ داده در آن بردارند اما به زودی متوجه میشوند که این پرونده یکی از متفاوت ترین و عجیب ترین پرونده زندگی آنان است.

ایری بازدید : 519 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

معرفي فيلم سقوط سياره ميمون ها

خلاصه: ملت درحال رشد میمون های تکامل یافته ژنتیکی به رهبری “سزار” توسط دسته ای از انسان ها که در دهه ی گذشته از انتشار ویروسی کشنده نجات یافته اند تهدید می شود؛ هر دوی این گونه ها برای مدتی در صلحی کوتاه به سر می بردند اما جنگی راه خواهد افتاد که در اخر مشخص می کند کدام گونه برای همیشه در زمین زندگی خواهد کرد.

ایری بازدید : 2583 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

\"معرفی

خلاصه: سم و دوستان رباتی اش متوجه می‌شوند که سپتیکناها در حال جستجو برای یافتن سلاحی هستند که در کرهٔ ماه پنهان شده‌است و هر گروهی که آن را به دست آورد می‌تواند نبرد قدیمی بین اتوباتها و سپتیکانها را به نفع خود به پایان ببرد. بنابر این هر دو گروه با تمام توان برای یافتن این سلاح اسرارآمیز و قدرتمند تمام تلاش خود را به کار میگیرند و در رقابتی شدید به نبرد بر علیه گروه مقابل برمی خیزند.سلاحی که سفینهٔ فضایی سایبرترون‌ها است و رازهای بی‌شماری در خود پنهان دارد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست