loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 193 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

معرفی انیمیشن باب اسفنجی

خلاصه: شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. تفریحات مورد علاقهٔ باب اسفنجی شکار عروس دریایی و حباب بازی است. او در یک آناناس زندگی می‌کند.

ایری بازدید : 277 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

برجسته کردن تفاوت‌های جنسی در کارتون‌های کودکان

برجسته کردن ویژگی‌های جنسیتی شخصیت‌های کارتونی و به تصویر کشیدن آن‌ها به صورت اغراق‌آمیز مانند بزرگ و زمخت نشان دادن بیش‌ازحد اندازه‌ی دست شخصیت‌های مذکر و ظریف و نازک جلوه دادن بیش‌ازحد اندازه‌ی دست شخصیت‌های مونث، در کارتون‌ها و پویانمایی‌های تولیدی شرکت والت دیزنی بسیار جای تعمق دارد.

ایری بازدید : 138 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اکبر عبدی برای همیشه از ایران به ترکیه میرود

تصمیم اکبر عبدی هنرمند سرشناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است. رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. اکبر عبدی که نقش اول را در بیش از 90 فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است.

ایری بازدید : 1470 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

فهیمه رحیم نیا در افتتاحیه فیلم مبتذل افغانی تجاوز به گلشیفته فراهانی

فهیمه رحیم نیا مادر گلشیفته فراهانی که در سریال مادرانه نقش یک مادر فداکار و دلسوز را بازی می کرد در افتتاحیه فیلم مبتذل افغانی که به دخترش در ان فیلم تجاوز می شود حضور پیدا کرده و با دخترش به این طریق عکس یادگاری می گیرد.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست