loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 381 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

گپ و گفتی با نیمای محبوب خندوانه

علی سیف اللهی: آن طرف طناب کل کل های برنامه رامبد جوان را پسری می کشد که این روزها با ایده های خلاقانه اش حسابی محبوب شده. یک موجود شیرین و خجالتی و البته پر رو که هر شب یک اسم و شخصیت دارد.
نیما شعبان نژاد که کارگردانی تئاتر خوانده و از سال 83 به طور حرفه ای تئاتر کار می کند؛ پسری متولد اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و شصت و خرده ای که از گفتن سال دقیقش طفره می رود.

ایری بازدید : 795 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

معرفی فیلم سریع و خشن 7

خلاصه: بعد از سرنگونی اوون شاو و دار و دسته‌اش، دومینیک تورتو (ون دیزل) و گروهش بعد از دریافت حکم آزادی در حال تجربهٔ یک زندگی معمولی هستند اما برادر بزرگتر اون با نام دکارد شاو (جیسون استاتهام)، به دنبال دومینیک و گرفتن انتقام است. بعد از اینکه گروه متوجه کشته شدن هان (سانگ کانگ) می‌شود، آن‌ها باری دیگر جمع می‌شوند تا فردی را که یکی از اعضای گروه آنها را به قتل رسانده پیدا کنند، قبل از اینکه او آنها را پیدا کند.

ایری بازدید : 880 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (1)

تصویر دلخراش و افشاگری آزاده نامداری در اینستاگرام

 آزاده نامداری با انتشار پستی در اینستاگرام و تصویر چشم کبود خود علیه همسر سابقش فرزاد حسنی دست به افشاگری زد و منتفی شدن پخش مستند جدیدش از تلویزیون را به دلیل اتهاماتی دانست که همسر سابقش به او نسبت داده است.پستی که او ساعتی بعد از صفحه اش حذف کرد.

ایری بازدید : 313 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

منتظر فیلم سینمایی Call of Duty باشید

براساس اطلاعات به دست آمده Activision ناشر معروف بازی های رایانه ای قصد دارد در اقدامی عجیب، براساس فرانچایز های محبوب خودش مانند Call of Duty و Skylanders فیلم بسازد. این غول بازی های رایانه ای در حال برنامه ریزی برای ساخت یک استودیو است که هدف آن تولید فیلم و سریال بر اساس بازی های این شرکت است. قاعدتا شیوه کار و ساز و برگ این استودیو مانند کارهای سینمایی معروف Marvel خواهد بود.

ایری بازدید : 405 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

چطور بازیگر شویم عاشقان بازیگری از چه راهی می توانند به سینما برسند

هر ساله با پخش سریال‌ها و فیلم‌های مختلف تلویزیونی بازیگران جوان زیادی به جمع بازیگران تلویزیون اضافه می‌شوند و مورد محک مخاطب و کارشناسان قرار می‌گیرند. اما آیا همه بازیگرانی که تلویزیون آنها را به عنوان چهره معرفی می‌کند، قابلیت ماندگاری در حرفه بازیگری را دارند؟ آیا در صورت ورود ضابطه‌مند بازیگران جوان به عرصه بازیگری در تلویزیون، نتیجه بهتری عاید بازیگری نخواهد شد؟

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست