loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 210 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (4)

سینمای ایران و تقلیدهای زشت و زیبای آن

این روزها بازار از روی دست هم نوشتن ها حسابی گرم شده است. یعنی یک نفر تمام عمر و خلاقیت خود را برای موضوعی می گذارد تا بتواند اثر متفاوتی خلق کند اما در چشم برهم زدنی که در نهایت سه، چهار ماه به طول می انجامد، یک گروه سریال ساز یا سینمایی ساز ایرانی، در کوتاه ترین زمان ممکن ماحصل تلاش های فرد خلاق را روز روشن و مقابل چشم همگان از او می گیرند ("شما طور دیگری بخوانید") بعد هم بدون نام بردن از اصل اثر با افتخار می گویند اقتباس بود.

ایری بازدید : 150 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (2)

شمعدونی جدی ترین سریال طنز سروش صحت

سروش صحت کارگردان مجموعه تلویزیونی در حال تولید شمعدونی با توضیح درباره داستان این سریال گفت: شمعدونی قصه داماد و برادرزنی است که هم همدیگر را بسیار دوست دارند و هم دچار مشکلاتی با هم هستند و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می کند.

ایری بازدید : 333 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (1)

دردسرهاي عظيم از شبكه سه

این سریال تلویزیونی به نویسندگی علیرضا كاظمی پور و سعید جلالی از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت21 از شبكه سه  سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان سریال آمده است : عطیف جوانی كه رویای بازیگری را در سر می پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می شود كه او را دچار دردسرهای فراوان و مسیر زندگیش را دگرگون می كند.

ایری بازدید : 205 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

پخش خداوند لک لک ها را دوست دارد به مناسبت بازگشت آزادگان

شبکه دو در سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن، فیلم های تلویزیونی پاتک و خداوند لک لک ها را دوست دارد را روی آنتن شبکه دو می برد.

فیلم تلویزیونی پاتک به تهیه کنندگی علی توکل نیا و کارگردانی علی اصغر شادروان 26 مرداد از ساعت 30 بامداد روی آنتن شبکه دو می رود.
این تله که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده، درباره یك سرگرد ارتش است که به همراه افرادش كه پسرش نيز در ميان آنهاست، به مأموريت انفجار پل الخليل در خاك عراق می روند اما ...

ایری بازدید : 296 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

ستايش 2 چگونه تمام مي شود

فریبا نادری بازیگر نقش پری‌سیما در سریال در حال پخش ستایش 2 درباره ایفای یک نقش منفی در سری دوم این سریال اظهار کرد: بازی کردن شخصیت منفی در سریالی مثل ستایش خیلی پررویی می‌خواست. مخاطبان در 40 قسمت ستایشی را دیدند که ملیح و حضرت وار و با معصومیت بوده است و حالا در کنار این شخصیت، بازی کردن یک نقش منفی ریسک زیادی می‌طلبید.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست