loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 120 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

معرفی سریال در حاشیه

خلاصه: هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با سهراب کاشف و بهروز  عشقی" که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها آگاهی پیدا می کند و با کمک دکتر کی مرام که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد بر می آید.

ایری بازدید : 186 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (1)

معرفي سريال شاهگوش

خلاصه: کله‌پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله‌پز می‌شود باعث بازگشایی پرونده یک قتل می‌شود؛ کله‌پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک‌چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می‌شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند. تا اینکه.

ایری بازدید : 176 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

معرفی سریال ستایش 2

خلاصه:  در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند.ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

ایری بازدید : 208 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

معرفی سریال دزد و پلیس

خلاصه: دزد و پلیس، روایتی پلیسی و طنز از زندگی خلافکار سابقه‌داری است که در هنگام فرار از دست مأموران، به سرش ضربه‌ای سخت وارد شده و حافظه‌اش را از دست می‌دهد. ناصر که پس از به هوش آمدن، با آدم پیشین تفاوت بسیاری نموده؛ رفته‌رفته پی به اشتباهات گذشته‌اش ‌برده و از خلافکاری‌های خود دچار حیرت می‌شود. . از سوی دیگر، ناصر و دوستش داوود، برای یافتن و پس‌دادن امانت رئیس باند قاچاقچیان، به دردسر می‌افتند.

ایری بازدید : 379 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

معرفی مجموعه شمع دونی

خلاصه: این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست