loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 305 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

جنیفر لوپز با کفش های عجیبش همه را متعجب کرد

جنیفر لوپز  ادعایی مبنی بر خوش پوشی ندارد اما  نوع لباس پوشیدن او به گونه ای است که میلیونها هوادار او در سراسر دنیا  جنیفر لوپز را تحسین می کنند.

ایری بازدید : 250 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (1)

معرفی مجموعه امراطور بادها

خلاصه: داستان سریال درباره برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود . بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داد (پدرش را یوم جانگ در هنگام حملهٔ دزدان دریایی به قتل رساند) تحت سرپرستی بانو جمی بوده است.

گونگ بوک که به جمع محافظان بانو جمی پیوسته بود، کم کم از اعمال خلاف قانون او باخبر شد و قصد براندازی او از قدرت را نمود. بانو جمی نیز به جرم خیانت او را بیرون می‌کند و به عنوان برده به چین می‌فرستد. گونگ بوک و جانگ نیون در این راه سختی بسیار کشیدند تا اینکه آنجا به عنوان برده‌های گلادیاتور، به یادگیری هنرهای رزمی به طور کاملتری پرداختند. پس از پیروزیهای بزرگ در نبرد با گلادیاتورها هر دو به استخدام گروه بازرگانی سول پیونگ در می‌آیند.

ایری بازدید : 180 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پایان تصویربرداری سریال «ما فرشته نیستیم» در اواخر اسفند ماه

مجید اوجی، تهیه‌کننده «ما فرشته نیستیم» در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفت: گروه تولید امروز در باغی در محدوده فرحزاد مشغول تصویربرداری هستند و تیتراژ پایانی سریال «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام نیز در حال ساخت است.

ایری بازدید : 208 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

محمدرضا شریفی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم شد

محمدرضا شریفی، مدیرگروه فیلم‌های تلویزیونی، سرگرمی و تفریحات شبکه سه سیما طی حکمی از سوی مجید زین‌العابدین، مدیر این شبکه به عنوان سرپرست گروه فیلم و سریال منصوب شد.

تعداد صفحات : 114

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست