loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 2866 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

فرزند رئیس ساواک بازیگر فیلم های سکسی است

وبلاگ یادداشت های یک عجم نوشت ، این گزارش اختصاصی پیرامون فساد جنسی فرزند یک ضد انقلاب است.
اطلاعات کمی از سرهنگ بدیعی و خانواده اش در سایت های اینترنتی وجود دارد اما در سرسپردگی وی به محمدرضا شاه(!) شکی نیست تا آنجا که زمان فرار آن شاه خود خوانده از ایران سرهنگ بدیعی خم میشود و دست محمدرضا را میبوسد.

فرزند رئیس ساواک بازیگر فیلم های سکسی است

سرهنگ بدیعی یکی از یهودیان ایران بود که به سرعت پیشرفت کرد.
سرهنگ بدیعی رئیس ساواک قم یک پسر به اسم سرین به دنیا می آورد که طبیعتاً سرین یهودی نژاد است و باید در یک خانواده با دین یهودیت پرورش می یافت.
ولی سرین فرزند نامشروع سرهنگ بدیعی و یک فاحشه یهوی مقیم ایران است که بعد از انقلاب بصورت ناخواسته سرین بدیعی به دنیا آمد.سرین مخالف سرسخت اسلام و از طرفداران زرتشتیت است که در ادامه دلایل اسلام ستیزی فرزند رئیس ساواک را توضح میدهم.
همسر سرهنگ بدیعی که یک زن پاک دامن و متدین کلیمی بود در اثر این رسوایی جنسی بلافاصله خودکشی کرد و سرهنگ بدیعی نیز بعد از انقلاب اعدام شد.

ثروت افسانه ای سرهنگ بدیعی در حساب های بانک سوئیس کانادا و آمریکا در حقیقت قرار بود به حساب شاه واریز شود که نشد و این همان مثال معروف است : دزدی که به دزد بزند, شاه دزد است.

سرین بدیعی فرزند رئیس ساواک دچار بیماری های جنسی و روانی است

وی مبتلا به ایدز است زیرا از سنین کم گرایش به همجنسبازگرایی داشته است. از دیگر انحرافات جنسی این بچه ساواکی یهودی زاده میتوان به کودک آزاری اشاره کرد که آشکارا اعلام میکند تمایل به رابطه جنسی با پسربچه های زیر ۱۸ سال دارد!

فرزند رئیس ساواک بازیگر فیلم های سکسی است

فرزند سرهنگ بدیعی در غرب تهران شهرک اکباتان با پشتوانه همان پول های دزدی یا بهتر است بگوییم پول خلق زحمتکش و مسلمان زندگی میکرد (شهرک اکباتان یکی از بزرگ‌ترین و مدرنترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران و ناحیه شش منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته‌است) تا اینکه دوستان سرهنگ بدیعی در آمریکا تصمیم میگیرند سرین بدیعی را ز ایران خارج کنند.

داستان از این قرار بود که بعد از فراری دادن فرزند رئیس ساواک چندین فیلم جنسی از سرین بدیعی در تهران پخش شد تا بهانه ای باشد برای گرفتن اقامت سرین در ایالات متحده.هم اکنون سرین بازیگر فیلم های بزگسالان است و خودش با افتخوار اعلم میکد یک سلطنت طلب و پورن استار است!وی به دلیل اعدام پدرش و همچنین ممنوعیت انحرافات جنسی در ایران از اسلام بخصوص سید محمد خاتمی متنفر است.

همچنین وی به پرچم شیر و خورشید علاقه زیادی دارد و در اتاق شخصی یا فیلم های جنسی اش از پرچم شیروخورشید, نشان زردشتی فروهر, عکس شاهزاده رضا پهلوی استفاده میکند! سرین با پولهای دزدی چندین ویلا و کاخ در آمریکا و سراسر جهان دارد و هنوز کل دارایی های سرین بدیعی نامشخص است ولی آنقدر دارد که نیازی به پول بازویش ندارد!

چرا از سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین ایران نفرت دارد؟
گویا سید محمد خاتمی به سلطنت طلبان رودست زده است ، وی طبق نوشته این وبلاگ در گذشته با جلب نظر سلطنت طلبان توانسته بود به کانون نیروهای برنداز نفوذ کند و سلطنت طلبان به ظاهر تواب را شناسایی کند .بهرحال سرهنگ بدیعی تنها اعدامی نبود و تعداد زیادی از سلطنت طلبان از جمله بیژن اورنگی و امیر عباس فخرآور در دام وزارت اطلاعات گرفتار شده اند.

منبع:zohur12.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست