loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 130 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

واکنش نسرین مقانلو به تجاوز اعراب

نسرین مقانلو در صفحه اجتماعی اش نوشت: تجاوز به دو نوجوان ،آن هم در جایی که اعتقاد داریم خدا از هر جای دیگر به ما نزدیکتر است.
دولت ما باید جواب دندان شکنی به این اعراب به ظاهر مسلمان بدهد،تا که فکر نکنند میتوانند به نجابت ایرانی دست درازی کنند،باید رو درویشان ایستاد من یکی دیگر اگر تا به حال آرزو داشتم که به کعبه بروم نخواهم رفت کعبه من ایران زمین من است و خدایم را در قلبم ودر بالای سرم هر روز طواف میکنم.
مکه من ایران زمین من است وکعبه من خدایم میباشد.
دولت مردان ایران زمین نگدارید که حق ایرانی پایمال شود،ایرانی وایران زمین همیشه محکم واستوار ایستاده ودر مقابل ظلم این گونه کشورهای به ظاهر خداپرست ابستادگی میکند.به امید روزی که دیگر هیچ کس به حریم وحقوق دیگری تجاوز نکند.
زنده واستوار باد ایران آریایی

منبع: پرشین وی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست