loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 477 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

بهنوش بختیاری من مدلینگ پاندورا نیستم

بهنوش بختیاری که عکس هایی از محصولات پاندورا منتشر کرده برخی فکر کرده اند که مدل این برند است ولی چندی پیش با انتشار عکس و مطلبی در این باره به این شایعه پایان داد.

"دوستان عزیز لازم دونستم توضیح بدم که این حقیر مدل این برند نیستم..یکی از سهامداران ومدیران پاندورا هستم و ازانجایی که بازیگرم مثل همه کارهام حامیانم را در جریان امور کاری..سینمایی..و روزمرگیم میگذارم...وطبیعیه که برند خودم را تبلیغ هم میکنم..مثل خیلی از شما عزیزان که برای کارتون تبلیغ میکنید..حتی در پیج خودم تبلیغات دوستان رو ممنوع نکردم..بعضا لایک هم میکنم..معتقدم ادم باید هرکاری از دستش برمیادبرای مردم انجام بده..درین روزگارسخت چه اشکالی داره که من نوعی باعث رشد کار و کاسبی یک عزیزی باشم..چی از من کم میشه...بازم میگم که بنده نه استانداردهای مدل شدنو دارم ونه کارم اینه..کنار عشقم که بازیگریه بیزینس هم میکنم..گرچه اگر تبلیغ صرف هم باشه این کاریه که سالیان ساله در تمام دنیا رایجه..و افراد معروف..چندین برند رو تبلیغ میکنن..و این خیلی خیلی امر طبیعیه...امیدوارم که جریان تبلیغات مثل واژه استنداپ کمدی که خیلیا تازه شناختنش برای بعضی مردم عزیزمون عادی تر بشه..پاندورا ایرانیه و مشغولیت در یک برند ایرانی برام افتخاره"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست