loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 2260 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (3)

زمان اکران عمومی پنجمین قسمت مجموعه فیلم علمی تخیلی «ترمیناتور» مشخص شد. این اکشن دلهره‌آور برای اول ژولای 2015 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

کمپانی پارامونت که تهیه‌کننده این فیلم است، اعلام کرده قصد دارد فیلمی بسازد که مورد پسند منتقدان و تماشاگران سینما باشد.

رسانه‌های گروهی از «ترمیناتور 5»به عنوان یکی از فیلم‌های پرسروصدای سال جدید اسم می‌برند که انتظارات و توقعات زیادی پیرامون آن وجود دارد.

قبل از این شنیده می‌شد این اکشن علمی تخیلی قرار است برای بیست و ششم ژوئن 2015 به روی پرده سینماها برود.اما تاریخ جدید چند روز با تاریخ قبلی فاصله دارد.

این در حالی است که قسمت دوم اکشن علمی تخیلی «روز استقلال» برای سوم ژولای 2015 به روی پرده سینماها خواهد رفت و رقابت سختی با «ترمیناتور 5 »خواهد داشت.

البته با توجه به مشکلاتی که برای تولید« روز استقلال» جدید پیش آمده است، احتمالا زیادی وجود دارد این فیلم تا سال 2015 آماده نمایش بشود.

آلن تیلور وظیفه کارگردانی قسمت پنجم «ترمیناتور» را به عهده دارد. او اکنون قسمت دوم مجموعه فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «تور» را آماده نمایش عمومی دارد.

فیلم نامه «ترمیناتور 5» را تیم دو نفره پاتریک لوسیر و لیتا کالوگریدیس نوشته‌اند و گفته می‌شود آرنولد شوارتزنگر نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

تا به حال خط اصلی قصه فیلم فاش نشده و تنها چیزی که رسانه‌های گروهی می‌دانند این است که این اکشن دلهره‌آور به صورت سه گانه (تریلوژی) تهیه خواهد شد

شایعات حکایت از آن می‌کند که کاراکتری که آرنولد در فیلم بازی می‌کند، یک موجود انسانی است. این کاراکتر با سفر در زمان به دهه 40 میلادی بر می‌گردد تا از والدین سارا کانر ( کاراکتر زن اصلی قسمت اول فیلم) دفاع و محافظت کند.

به نوشته سایت اینترنتی موویر، همین شایعات تائید نشده می‌گوید چند ترمیناتور فضایی قصد کشتن والدین سارا کانر را دارند، تا بتوانند تاریخ را به نفع خود تغییر دهند و کاراکتر آرنولد تلاش دارد مانع از موفقیت آنها شود.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری «ترمیناتور 5 »اعلام نشده و اسامی بازیگران آن هم منتشر نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/01/15 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

داداش خلاصه ما ی میتونیم این فیلم رو دان نیم؟
شکلک
پاسخ : وقتی بیاد بله.
ولی هنوز نیومده.

این نظر توسط مهران در تاریخ 1393/11/17 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

پس لینک دانلودش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : لینک دانلود؟
این یک مطلب خبری عناون رو بخونید لطفا!

این نظر توسط amir terminator در تاریخ 1393/03/09 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

vay terminator va lord of the rings be nazare man behtarin film haye tarikh bodan age terminator 5 va lord of the ring 3 biad alli mishe شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست