loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 6397 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (6)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین حیدری در تاریخ 1395/06/14 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

من نقاشی نقاشی خیلی دوست دارم

این نظر توسط نهال در تاریخ 1395/06/11 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

سلام،خسته نباشید من تمام مراحل رودرست انجام میدم اماتوقسمت بارگذاری اصلاعمل نمیکنه بایدچکارکنم چندبارم امتحان کردم
پاسخ : مرورگرتون رو به آخرین نسخه ارتقا بدید

این نظر توسط sonia در تاریخ 1395/03/17 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

هر کاری می کنم دکمه ی باز گذاری نیست حتی همون متن سبز
رنگه و زیر عکس مداد اصلا اون عکسه نیست😶😶😶

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1395/01/26 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

اخه من بارگذاری نقاشی رو پیدا نمی کنم اصن نیستش تو صفحه ارسال نقاشی
کمکم کنید
پاسخ : همون متن "بارگذاری نقاشی" که سبز رنگه و زیر عکس مداده.

این نظر توسط یمنا سادات در تاریخ 1394/12/18 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

همه مراحل انجام دادم قسمت بارگذاری نقاشی عمل نمیکنه سایت مشکل داره
پاسخ : تست شد ، قسمت بارگذاری مشکلی نداره ، دقت کنید که فایل درستی را انتخاب کرده باشید.

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/09/30 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

من چجوری نقاشیمو ارسال کنم
پاسخ : مراحل ذکر شده رو دنبال کنید در هر کدام مشکلی داشتید بگید تا بگم چیکار کنید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست