loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 693 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

شکست انتقام جویان توسط بتمن

بتمن ممکن است نیرو خاصی نداشته باشد ولی هم اکنون یکی از محبوبترین ابرقهرمان دنیا DC است. از جمله ویژگی های او می توان به هوش بالا ، پیش بینی حرکات دشمنان ، مهارت رزمی بالا و استفاده از گجت های مخصوص به خود اشاره کرد. بتمن نه تنها در برابر ابرشرورها پیروز می شود بلکه طبق کمیک های منتشر شده از عهده شکست اعضا لیگ عدالت و از جمله سوپرمن بر می آید. یکی از فیلمنامه نویسان هالیوودی به نام Max Landis برای آنکه مدتی نام خود را بر سر زبانها بیاندازد دست نوشته ای تحت عنوان بتمن در مقابل انتقام جویان منتشر کرد. حال نگاه مختصری به دست نوشته منتشر شده که در حساب توئیتر Landis منتشر شده ، می اندازیم.

بتمن در اولین حرکت با استفاده از دارت بیهوش کننده ، بروس بَنر را قبل از آنکه به هالک تبدیل شود ، بی هوش می کند. وی در قدم بعدی با استفاده از تکنولوژی The Vision که از پالس الکترومغناطیسی بهره می برد ، لباس مرد آهنی را هَک می کند. وی سپس با پرواز بر سر ثور با استفاده از بالهای خفاشی ـش ، ثور را به دیواری محکم پرتاب کرده و با استفاده از چسب مخصوص خود که از تکنولوژی نوع خاص پُلیمر ساخته شده است او را زمین گیر می کند. وی سپس در یک نبرد رزمی و رو در رو و با استفاده از مهارت رزمی بالا بیوه سیاه و Hawkeye را ضربه فنی می کند و در قدم آخر به مبارزه حساس با کاپیتان آمریکا می رسد. این مبارزه بسیار سخت خواهد بود و در انتها بتمن با هوش و ذکاوت خود ، استراتژیک حمله کاپیتان آمریکا را خنثی و بر وی غلبه پیدا می کند.

این دست نوشته با واکنش های متفاوتی از سوی هواداران مارول و DC رو به رو شد ولی از آنجا که احتمال منتشر شدن کمیک یا ساخت چنین فیلمهایی بسیار بعید بنظر می رسد ، این نظریه نیز پس از مدتی کنار گذاشته شد. قبلا در دهه 90 میلادی شاهد انتشار کمیک نبرد بتمن مقابل کاپیتان آمریکا بودیم که نتیجه نبرد توسط هواداران مشخص می شد و در انتها دوست داران کمیک به بُرد بتمن رای دادند. قبلا شاهد کمیک شخصیت ادغام بتمن و Wolverine نیز بودیم. همینطور در دهه های گذشته کمیک مشترک مارول و DC برای تشکیل تیم ابرقهرمانی متشکل از بتمن ، مرد عنکبوتی و Daredevil منتشر شد.

منبع: iranfilm.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست