loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 157 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

تام کروز و دلایل تازه‌ای برای جدایی

تام کروز در مصاحبه‌ای جدید با الیزابت مک نامارا حقایق جدید درباره علت طلاقش از کیتی هولمز و ترک کردن دخترش بیان کرد.

 

تام کروز که مدتی پیش از مجله Life & Style به خاطر عنوان کردن این مطلب که "تام، سوری را رها کرده است" با درخواست ۵۰ میلیون دلار اعلام شکایت کرده بود، در پاسخ به سوال مک نامارا که چرا او ۱۱۰ روز بعد از طلاق به دیدار دخترش نرفت پاسخ داد: «وقتی که برای اولین بار با درخواست طلاق کیتی مواجه شدم، سرگردان بودم، می‌دانستم که ساینتولوژی باعث این موضوع شده است من به دیدار پیشوایان رفتم از آنها پرسیدم چه بلایی سر کیتی آوردند که او درخواست طلاق داده ؟!  تقریبا در ۱۰ روز، من می‌خواستم این کار سریع باشه می‌خواستم خانواده‌ام رو از ساینتولوژی دور کنم من مجبور بودم سوری رو نبینم و در این مدت ساعتها با سوری تلفنی حرف می‌زدم و برایش داستانهای مورد علاقه اش رو میخوندم، دوران سختی بود. سوری و کیتی حالا دیگه به ساینتولوژی تعلق ندارند و این بهترین تصمیم بود ولی این واقعا دردناک بود که مردم فکر می‌کردند من عمدا دخترم رو رها کردم»

 

تام کروز که به تازگی اکران عمومی آخرین فیلمش با نام «فراموشی» به اتمام رسیده است سه فیلم دیگر را در نوبت اکران جهانی دارد تا نشان دهد همچنان بازیگر پرکاری در سینمای هالیوود است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست