loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 263 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

کناره گیری اندرو گارفیلد از بازی در فیلم «مرد عنکبوتی»

 

اندرو گارفیلد بازیگر نقش مرد عنکبوتی/ پیتر پارکر در سری جدید مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی» می‌گوید در چهارمین قسمت این اکشن ابرقهرمانانه با سازندگان آن همکاری نخواهد داشت.

شرکت سونی که تهیه‌کننده این مجموعه فیلم ماجراجویانه و کمیک استریپی است، ماه ژوئن اعلام کرد دو قسمت سوم و چهارم آن را تولید خواهد کرد.

اعلام این خبر با تعجب و شگفتی اهل فن و تحلیل‌گران سینمایی همراه شد و حالا، اظهارات اندرو گارفیلد باعث تعجب و شگفتی شده است.

در ماه ژوئن مسئولان شرکت سونی گفتند اندرو گارفیلد به عنوان بازیگر اصلی دو قسمت سوم و چهارم این مجموعه فیلم، با آن همکاری خواهد کرد.

اما مصاحبه تازه این بازیگر حکایت از آن می‌کند که شرکت سونی برای تولید قسمت‌های جدید «مرد عنکبوتی» با مشکل تازه‌ای روبرو خواهد شد.

گارفیلد در گفت‌وگوی جدید خود گفته است: «من فقط قرارداد بازی در یک قسمت دیگر از مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی» را دارم و با تولید قسمت سوم قرارداد من با شرکت سونی تمام می‌شود. به همین دلیل، بحث حضور در قسمت چهارم آن منتفی است. من کاری با این فیلم ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن می‌افتد.»

با این حال، این بازیگر به این نکته اشاره می‌کند که با قسمت اول سری جدید مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی»، تماشاگران سینما کاملا با حال و هوای آن آشنایی و همراهی پیدا کرده‌اند.

به گفته گارفیلد:«حالا می توان در این دنیا دست به هر کار هنرمندانه‌ای زد و از جمله، بازیگر نقش مرد عنکبوتی/ پیتر پارکر را هم تغییر داد.»

گارفیلد عقیده دارد تماشاگران این مجموعه فیلم می‌توانند از قدرت تخیل خود برای پیشبرد قصه و ماجراهای آن استفاده کنند و می‌گوید این همان چیزی است که فیلم «مرد عنکبوتی» از بیننده‌اش می‌خواهد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، شرکت سونی هنوز زمانی را برای شروع کار فیلمبرداری سومین قسمت این اکشن کمیک استریپی خود تعیین نکرده است.

در همین حال، هنوز معلوم نیست چراغ سبز ماه ژوئن شرکت سونی برای تولید دو قسمت سوم و چهارم فیلم، به معنی تولید همزمان و پی در پی آنهاست یا خیر.

دومین قسمت این مجموعه فیلم برای نمایش عمومی در تاریخ دوم ماه مه در سال جدید میلادی آماده می‌شود و از آن به عنوان یکی از کارهای پر سر و صدای تابستان سال آینده اسم برده می‌شود.

این فیلم با هزینه‌ای 90 میلیون دلاری تهیه شده و مارک وبر کارگردان آن است. او فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از آلکس گورتزمن و روبرتوا ورچی ساخته است.

قسمت اول سری جدید این مجموعه فیلم با نام «مرد عنکبوتی شگفت‌ انگیز» تابستان سال گذشته به روی پرده سینماها رفت و 262 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست