loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 169 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

تصاویر شوهر الناز شاکردوست

این خبر را یک پیش خبر حساب کنید. خبر اصلی و رسمی دراین رابطه به احتمال زیاد طی یکی دو ماه و نهایتا سه ماه آینده به گوش شما خواهد رسید.
هرچند در فوتبال اروپا سابقه ازدواج فوتبالیستها و هنرمندان کم نیست. مانند ازدواج دیوید بکهام با ویکتوریا یا نامزدی پیکه مدافع بارسلونا با شکیرا اما تا کنون ندیده و نشنیده ایم که این اتفاق در فوتبال ایران روی داده باشد.

البته یکی دو سال پیش شایعه ازدواج علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس با الناز شاکردوست منتشر شد اما این خبر به سرعت توسط هر دو نفر تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز کشید.
اما به زودی و برای اولین باریک فوتبالیست مطرح که اکنون حدود ۳۱ سال سن دارد و بازیکن تیم ملی هم هست با یک بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج خواهد کرد.
ظاهرا آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف مترصد فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.
راستش اگر بخواهیم به اصطلاح کد بدهیم و مثلا حرف اول نام و نام خانوادگی این دو نفر را بنویسیم تشخیصش بسیار آسان خواهد شد و چون هنوز این خبر از طرف آنها به صورت رسمی اعلام نشده ما هم از نام بردن حروف اول اسامی آنها خودداری می کنیم.
فقط تا اینجا بدانید که از لحاظ میانگین قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان نسبتا قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است.
همچنین اختلاف سنی این دو نفر چهار سال است یعنی آقای فوتبالیت چهار سال از خانم بازیگر بزرگتر است.

تصاویر شوهر الناز شاکردوست

شوخی روزنامه گل با شایعه ازدواج الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی
آقاجان سینما نروید!

این قضیه شایعه ازدواج الناز شاکردوست و حقیقی کم‌کم دارد دردسرساز می‌شود. اولش که گفتند عقد کرده‌اند بعدا هر دو تا تکذیب کردند. سپس گفته شد که اصلا همدیگر را نمی‌شناسند. سپس چند مصاحبه از آنها آمد که مدعی بودند یکبار در سینما همدیگر را دیده‌اند. بعدا اشاره به خبری از ایسنا شد که همدیگر را در سینما دیده‌اند و با هم سوار ماشین شده‌‌اند. سپس یکی گفت نخیر، ازدواج نکرده‌اند فقط چون همسایه هستند این شایعات شکل گرفته! لذا برای آنکه الکی شایعه شکل نگیرد پیشنهاد می‌کنیم:
۱) آقاجان سینما نروید. اگر هم می‌روید فقط با آدم‌های سبیل‌دار که شلوار ۱۶ پیله بگی پوشیده‌اند حرف بزنید.
۲)‌ سوار ماشین نشو عزیزم. چنانچه خواستید دو نفری با هم در مورد فیلم صحبت کنید BRT را برای همین گذاشته‌‌اند دیگر. کنار میله جدا کننده می‌ایستید و با هم صحبت می‌کنید. حدود هزار مسافر هم در هر اتوبوس حضور دارند تا شهادت دهند شما فقط در مورد مسایل سینمایی یا فوتبالی صحبت کرده‌اید.
۳) ‌همسایه نباشید. تلاش کنید همسایه‌هایتان فقط آدم‌های متاهل باشند. هیچ مجردی نباید در همسایگی هیچ مجردی قرار گیرد.هشدار: فردا نروید از ما شکایت کنید. تمام این خبرها را از سایت‌ها درآوردیم.

منبع: روزنامه گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست