loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 702758 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (46)

دوستان لطفا قبل از هرکاری پایین مطلب را بخوانید این مطلب صرفا برای نوشته های آخر مطلب ارسال شده.

 

تصاویر و بیوگرافی الکسیس تگزاس بازیگر پورنو

الکسیس تگزاس (Alexis Texas) هنرپیشهٔ فیلم‌های پورنو و مدل برهنهٔ اهل آمریکا است. او حرفه خود در فیلم‌های پورنو را از سال ۲۰۰۶، در سن ۲۱ سالگی آغاز کرد. الکسیس تگزاس در پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد. اما در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد. او دارای تباری نروژی، پورتوریکویی و آلمانی است.

او پیش از ورود به صنعت پورن پیش خدمت میخانه بوده‌ است. اولین صحنه‌ای که درآن ظاهر شد،در فیلمی با عنوان تور کالج آماتورها در تگزاس ساخته شرکت فیلم سازی شینز ورلد بود. او در مارس ۲۰۰۷ به لس آنجلس نقل مکان کرد تا برای آژانس مدلینگ ال‌ای دایرکت در چند صحنه بازی کند و در فیلمهای ساخته آژانس کارگردانی مدلهای لس آنجلس در مارچ ۲۰۰۷ حضوریافت. در فوریه ۲۰۰۸ فیلم «دریافتن الکسیس تگزاس» (Discovering Alexis Texas) به کارگردانی هنرپیشه فیلم‌های بزرگسالان بلادونا منتشر شد. در فوریه ۲۰۰۸ در فیلمی با عنوان کشف الکسیس تگزاس به کارگردانی هنرپیشه فیلمها پورنو بلادونا بازی کرد.درسال ۲۰۰۹ او به تجارتش سروسامان بخشید و اقدام به تاسیس شرکت فیلم سازی خودش به نام (الکسیس تگزاس اینترتینمنت) نمود. که زیرمجموعه شرکت (استارلت اینترتینمنت گروپ) است. در خلال همین احوال او تارنمای شخصی خود را راه اندازی کرد. و هم اکنون هم زمان در فیلم‌های ساخته استودیوهای فیلم سازی ریالیتی کینگ، مافیا، بنگ بروس، بریزرز، ویکد پیکچرز و الگانت آنجلز حضور می ابد. در آوریل ۲۰۰۹ او چهره روی جلد مجله جنسیس بود. و در ژوئن ۲۰۰۹ بر جلد یادنامه سی و پنجمین سالگرد مجله هاستلر قرارگرفت. اندام او مورد عمل جراحی قرار نگرفته و کاملا طبیعی است.

تگزاس با بازیگر پورنوگرافیک مستر پیت ازدواج کرده است.

تصاویر و بیوگرافی الکسیس تگزاس بازیگر پورنو

 سوالاتی که شاید پس از خواندن زندگینامه این بازیگر مبتذل، در ذهن شما شکل گیرد:

آیا کسب درآمد از هر راهی می تواند شخصیت و بزرگی یک انسان را حفظ کند؟ آیا میتوان ثروتمندانی همچون بیل گیتس (رئیس شرکت مایکروسافت) را با الکسیس تگزاس مقایسه کرد؟آیا زندگی به سبک دانشمندان زنی همچون ماری کوری پر افتخار است (ماری کوری در راه علم چشمان خود را از دست داد) یا خودنمایی با تن فروشی و ابتذال؟آیا کسی به غیر از یک بازیگر مرد فیلم های پورنو حاضر بود با الکسیس تگزاس ازدواج نماید؟آیا الکسیس تگزاس نمی توانست استفاده بهتری از زیبایی خود کند؟

و حال به سخنان برخی بزرگان توجه نمایید:

ماهاتماگاندی (رهبر فقید انقلاب هند):

زن با اینکه به ظاهر درصدد آزادی برآمد، ولی در خطر جدیدی قرار گرفت و آن خطر ، بازیچه قرار گرفتن و وسیله هوس رانی های مرد شدن است . من ترجیح می دهم نسل انسان نابود شود تا اینکه بماندو با تبدیل زن یا ظریف ترین مخلوق الهی به یک وسیله عیاشی و شهوت رانی مرد ،ازهرحیوانی پست تر گردد. اگر من زن بودم ، علیه دعوی مرد ، دایر بر اینکه زن به دنیا آمده تا بازیچه او باشد ، سخت عصیان می کردم. ای زنان! اگر آرایش کردن شما به خاطر جلب شهوت مردها است ، از این کارخودداری کنید و زیر بار ننگ چنین خفتی نروید. (۱)

ویل دورانت (مورخ معروف):

زنان دریافتند که دست و دل بازی ، مایه طعن و تحقیراست و این امر را به دختران خود یاد دادند . (۲)

حیا یکی از لطیف ترین دل فریبی های زن است .زنان بی شرم و حیا ، جز در موارد زودگذر ،برای مردان جذاب نیستند. (۳)

منابع: بیوگرافی: ویکی پدیا ، سخنان بزرگان: راسخون , تدوین و بازنشر: نماگویا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1395/12/29 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

خدا خودش جواب اینجور آدما رو خوب میده آدم زبونی بند میاید وقتی یه همچین چیزایی رو می بینه خدا خودش صاحب عصر و هرچه زودتر برسونه «خدای پناه به رحم تو»

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1395/11/09 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

میگم این شوهرداره بعدمیره توفیلما.....یعنی شوهرش کاریش نداره مگه میشه

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/05/30 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

خدایا دنیا کجا میره

این نظر توسط در تاریخ 1395/04/29 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

نظرکارملابینگ پورن استار معروف:
پورنو و رابطهٔ جنسی غیر خصوصی و در مقابل دوربین با دیگران تنها یک رابطهٔ گذرا و یک شبه است و با رابطهٔ شخصی بسیار متفاوت است.

وی می‌گوید که این صنعت برای انسان‌های خوب مکان خشنی است و آنهایی که در این صنعت هستند همهٔ حقیقت را دربارهٔ پورنوگرافی به شما نمی‌گویند. او می‌گوید که در این صنعت کسانی که با شما رابطه برقرار می‌کنند دوستان شما نیستند و نباید انتظار داشت که ملاحظهٔ شما را بکنند.

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1395/04/29 و 3:01 دقیقه ارسال شده است

من بالاخره نفهمیدم ایا فرزند دارد یاخیر😒
اونوقت پدر بچش کیه😰

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1395/04/13 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

فرق نمیکنه زن باشی یا مرد...همینکه تن دادی دل ندادی فاحشه ای...دکتر شریعتی
چه بسیارند پسرانی با چشم و گوش و زبان و دل و افکاری فاحشه اما خودشون رو پاک میدونن...خودتو درس کن عزیز من به بقیه چیکار داری

این نظر توسط باران در تاریخ 1395/04/12 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

انسان حق انتخاب داره و خودش اینو خواسته بدشم برید مصاحبه های بزرگتری پورن استار ها روبخونید ببینید اونا چی گفتن بد نظر بدید

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1395/04/05 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

راستی چرا اینقدر باسن الکسیس بزرگ و غیرطبیعه...؟؟فکر کتم خدا اینجوریش کرده که برای همه مردا جا داشته باشه...!! این اشکان مروتی چه بدبخته که یک شب با الکسیس بودنو افتخارش میدونه انگار یه نظریه جدید تو قیزیک کوآنتوم داده که به خودش میباله
پاسخ : رابطه زیاد باعث بزرگ شدن میشه غیر طبیعی نیست بزرگ شده!

این نظر توسط آلفرد در تاریخ 1395/04/04 و 5:15 دقیقه ارسال شده است

من تا الان نمیشناختمش ولی‌چون اسمشو تو جوکا و بعضی از حرفای دوستام میشنیدم تحقیق کردم،این عکسی که ازش گذاشتید خیلی خوشگله،یعنی واقعا قیافه خودشه که اینقدر خوبه؟

این نظر توسط علی رضا در تاریخ 1395/03/29 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من خودم ی جوان دهه 60هستم. نمیدونم والا ایران چطور یهو از این رو ب اون رو شد. ب نظر من این ی واقعیت هست. الان اکثرا پسر ها و دخترا تو ایران تو گوشیشون فیلم پورن دارن. این ی واقعیت محضه. ب نظرم هیچ رقمه نمیشه این موج رو محار کرد. با گذشت زمان نه تنها فرهنگ ما ایرانیا عوض شده بلکه ذائقه ما ایرانیا هم عوض شده. همین کشورهای عربی که ادعای مسلمانی میکنن فیلم های پورنشون تو اینترنت بیداد میکنه اونم با حجاب کامل.. واقعا نمیدونم داریم ب کجا میریم اخه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست