loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 350 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

طنز شکرآباد بر روی آنتن شبکه نسیم می رود

شهاب عباسی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون مجموعه شکر‌آباد گفت: این مجموعه طنزی اجتماعی است که در زمان‌های گذشته ودرشهر که وجود خارجی ندارد اتفاق می‌افتد.
وی درادامه افزود: این گروه نیز همان گروه خنده‌ بازار هستند، اما ساختار و ماهیت‌های این دو مجموعه کاملا با هم متفاوت است.

کارگردان خنده‌بازار اظهار داشت:در حال حاضر در مرحله تولیدشکرآباد هستیم و تا 10 روز دیگر این مجموعه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
عباسی در پایان خاطر نشان کرد: تمام گروه شکرآباد تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و بهتر شدن کار می‌کنند، امیدوارم مردم هم از این مجموعه خوششان بیاید.

داستان مجموعه شکر آباد
شکر آباد مجموعه طنز و خنده داری که قراره در ۹۰ قسمت به کارگردانی شهاب عباسی از شبکه نسیم بزودی پخش شود. گروه بازیگران و نویسندگان این مجموعه همان گروه خنده بازار هستند که از شبکه سه پخش میشد.شکر آباد در شهرک سینمایی غزالی و در فضایی با دکور سنتی و قدیمی در حال ساخت می باشد.شهری قدیمی و خیالی که اتفاقات روز مره در آن رخ می دهد و از لحاظ ساختاری به دنیای پست مدرن نزدیکه به طوری که در آن تمام تکنولوژی های قرن ۲۱ از قبیل شبکه های اجتماعی، ساعت، موبایل و… به چشم می خورد. پرداختن به مسائل روز اجتماعی محور اصلی این مجموعه است تا جاییکه در تیزر معرفی این مجموعه آیتم هایی مثل پرداختن به مساله چالش سطل آب یخ , دو دختری که در حال آواز خواندن تصادف کردن و یا دی جی حسین فسنقری وجود داشت.

زمان پخش مجموعه طنز شکر آباد
در ۹۰ قسمت ۲۰ دقیقه ایی از اوایل مهر ۹۳ از شبکه نسیم هرشب نزدیکای ساعت ۲۲ پخش میشود با توجه به اتمام شدن برنامه عینک آفتابی رضا رشید پور این مجموعه جایگزین عینک آفتابیست. به گفته ی شهاب عباسی کارگردان این مجموعه هر قسمت از شکر آباد به دو آیتم ده دقیقه ای و دو موضوع خاص اختصاص داره و تو هر قسمت پیامی اخلاقی به شکل غیرمستقیم به مخاطب ارائه میشود .

اسامی بازیگران و عوامل مجموعه شکر آباد
اسامی بازیگران نقش اصلی مجموعه شکر آباد : آرش میراحمدی ، کورش معصومی ، ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی … تهیه کننده، کارگردان و سرپرست نویسندگان : شهاب عباسی … سایر نویسندگان : حمزه صالحی، شاهرخ باقری نژاد، کیمیا گیلانی، شیما محمد بیگی، معصومه صفایی پور … صدابرداران: مسعود دادگری، مهران بهروزی نیا … دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام ملکی علوی، غزال ناصری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست