loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 213 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (1)

فرهاد آئیش بازیگری که در آمریکا تصمیم به ازدواج گرفت

فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی  بوده که وی نیز فعال در عرصه تئاتر و تلویزیون و سینما است .
فرهاد آئیش از خاطره آشنایی با همسرش گفته است: من مدت زیادی در آمریکا زندگی کرده‌ام، در آنجا در زمینه تئاتر فعال بودم و یک نمایش در مورد مشکلات اجتماعی زنان داشتم که به دعوت گروهی از بانوان در آلمان نیز اجرا کردم.
در آن جا برای نخستین بار همسرم را دیدم و به او گفتم من استراحت می‌کنم و شما قبل از شروع نمایش مرا بیدار کنید. خانم طهماسبی هم برای من دلش سوخته و خواست بیشتر استراحت کنم این بود که یک دقیقه قبل از شروع نمایش مرا بیدار کرد که در همان زمان مهرش به دلم نشست.
آئیش گفته است، دو سال بعد در آمریکا ایشان را دیدم و با وی آشنا شدم و پس از تماس با او از تصمیمم گفتم. پس از یک مراسم ساده و حتی بدون عکس از ازدواج ما زن و شوهر شدیم.
از جمله آثار سینمایی فرهاد آئیش پوپک و مش ماشاالله ( طنز) ، خواستگار محترم، شبهای تهران و مکس و در حوزه تئاتر، تله تئاتر، خرده جنایت‌های زن و شوهری و سریال‌های باجناق‌ها، شمس العماره و قطار ابدی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1393/06/28 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز...وب زیبایی داری.منم یه وبلاگ سرگرمی دارم.خوشحال میشم یه سر بزنی.اگر خواستی به طور خاص بازدید روزانت بالا بره میتونم برات تبلیغ کنم.موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست