loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 111 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

محمدرضا فروتن هم خواننده مي شود

محمدرضا فروتن بازیگر سرشناس سینما، این روزها مشغول تجربیات جدیدی است و ظاهرا تصمیم دارد شغل تازه ای را شروع کند
این بازیگر کم صحبت در تازه ترین گفت و گویش با ساناز صفایی درباره زندگی این روزهایش گفت: الان دیگر دنیایم فقط دنیای بازیگری نیست؛ وارد فضای موسیقی شدم و آلبومم در راه است که شعرهای آن را دکتر افشین یداللهی سروده و سیروان خسروی تنظیم کرده و بابک زرین ملودیها را ساخته است. خوشحالم که با یک تیم دوستانة خوب کار کردم. از طرفی درسم را هم دنبال مي کنم. خیلی زمانم را هم می گیرد و خیلی کارها را به این خاطر نمی توانستم قبول کنم. چون این بخش زندگی ام هم برایم جدی است. او در پاسخ به اینکه ˜ هدفش از ادامه تحصیل در رشته روانشناسی چیست، گفت: شناخت و رشد بیشتر خودم و این که اگر کمکی از دستم برمي آید به آدمهاي دیگر کمک کنم.
اما او در پاسخ به این سئوال که ˜آیا ميخواهد به عنوان روانشناس کار کند و مطب و مراجعه کننده داشته باشد، مخاطبانش را سورپرایز کرد و گفت: بله، جزو اهدافم این است که با چند نفر از دوستان یک کلینیک روانشناسی راه بیندازم،  مطبی داشته باشم و کار کنم.
فروتن در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه چطور او و برخی هم دوره ای هایش مثل امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان و شهاب حسینی در یک دوره تصمیم گرفتند وارد دنیای موسیقی بشوند گفت: من از اول آرزویم این بود که خواننده بشوم. فکر مي کنم در دوستانم هم این علاقه بوده و چه اشکالی دارد ما این را هم امتحان کنیم؟ در بازیگری در خدمت اندیشة دیگران هستید و سعی مي کنید بخشی از خودتان را هم همراه آن کنید، ولی در موسيقي مي توانید شعری را که دوست دارید انتخاب کنید، آن جوری که دوست دارید بخوانید، آن فضاها و ملودی هایی را که دوست دارید تجربه کنید و بیشتر از وجود خودتان مي توانید وارد آن اثر كنید. همة اینها منهای این که خود کار خیلی لذتبخش است و موسیقی غذای روح است. یک جنس دیگر از ارتباط با مخاطب را هم تجربه مي کنیم. به هر حال ممکن است سینما در زندگی بعضی ها نباشد اما فکر مي کنم موسیقی همراه هر روزه و همه جای اکثر آدمها هست. من که با یک آهنگ کانالم به سرعت عوض مي شود.
این گفت و گو به مناسبت روز ملی سینما در شماره جدید ماهنامه فیلم منتشر شده است.
منبع: ایسنا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست