loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 149 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (6)

بسته شدن پرونده پایتخت 4 و كليد خوردن میکائیل

سیروس مقدم کارگردان سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شکر خدا مدیران و مردم از خروجی سریال مدینه راضی بودند و به زودی سریال میکائیل را کلید می‌زنیم. 
وی افزود: میکائیل را سعید نعمت‌الله به نگارش در آورده است و به محض اینکه بیشتر فیلمنامه کار کامل شود، سریال را در پاییز کلید می‌زنیم.

مقدم تصریح کرد: کمی باید حال سعید نعمت‌الله بهتر شود تا ما بتوانیم تصویر برداری خود را شروع کنیم. 
 
این کارگردان کشورمان در خصوص پروژه سریال صدام اظهار داشت: خبری از پروژه صدام ندارم فقط می‌دانم متن کار آماده بوده و باید شرایط ساخت آن هم فراهم شود. 
 
کارگردان سریال روز حسرت با اشاره به ساخت یک پروژه مذهبی چون امام رضا(ع) گفت: دغدغه همیشگی من ساخت سریالی مذهبی است و اعتقاد قلبی‌ام بوده و همیشه دوست داشتم اثری را درخصوص فرهنگ زیارت و دغدغه‌هایش روی آنتن ببرم. 
 
سیروس مقدم که سه گانه پایتخت را در کارنامه کاری خود دارد با اشاره به ساخت سری چهارم آن، خاطر نشان کرد: هیچ گفتگو و صحبت جدی درباره ساخت پایتخت 4 با ما نشده و فکر می‌کنم پرونده آن بسته شده است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط The only boy در تاریخ 1393/06/22 و 6:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
تبادل بنر میکنی/؟

این نظر توسط hasti در تاریخ 1393/06/20 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

دیونه خودتی .شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
حالا خود داني از من گفتن بود فك كنم داره شدت بيماري بيشتر ميشه از عوارضش پيداست شکلک شکلک شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط hasti در تاریخ 1393/06/19 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

پپپپپپخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلکنترس من بودمشکلکشکلک
پاسخ : من دكتر روانشناس آشنا دارم ميخواي معرفيت كنم؟ شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط hasti در تاریخ 1393/06/19 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

پپپپپپخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلکنترس من بودمشکلکشکلک
پاسخ : من دكتر روانشناس آشنا دارم ميخواي معرفيت كنم؟ شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/06/19 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

بي صبري انسان را از هيچ رنجي نمي رهاند

بلكه درد جديدي براي از پا درآوردن شخص بوجود مي آورد....!!

این نظر توسط صادق در تاریخ 1393/06/16 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

گذاشتم داداش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست