loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 184 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (4)

11000 لايك براي صفحه تقلبي ازاده نامداري در فيسبوك

صفحه فیسبوک آزاده نامداری که با رسانه ای شدن خبر جدایی اش از فرزاد حسنی، این روزها بیش از پیش در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته، بیش از 11000 هوادار و دنبال کننده دارد.

*در آخرین مطلب از این صفحه آمده است:

بسیار به اینکه ما باید آدم های راستگو و صادقی باشیم معتقدم. یادم است یک روز شقایق دهقان به تلویزیون آمده بود و روی آنتن گفت من یک نامادری ام. با اینکه نامادری بودن را در جامعه ما نمی پذیرند، اما شقایق دهقان با شهامت زیاد این موضوع را مطرح کرد و بعید می دانم بعد از این اتفاق هم ذره ای به محبوبیت یا جایگاهش در میان مردم لطمه ای وارد شده باشد. او با مردمش صادق بود و به نظرم بهترین کار ممکن را انجام داد.

تصوير صفحه فيسبوك تقلبي آزاده نامداري

اصولا لاپوشانی یا دروغ گفتن اذیتم می کند و نمی توانم بار سنگین دروغ را روی دوشم تحمل کنم. من به هر محفل هنری از جمله تئاتر، سینما یا کنسرت که می رفتم می گفتند:به فرزاد سلام برسان! اما مگر چقدر می توانم این مسئله را از همه قایم کنم و بگویم چشم، سلام می رسانم! من تحمل این بار سنگین دروغ را ندارم. من یک زن کاملا سنتی ایرانی هستم و در مرام و ادبیات خودم و خانواده ام نیست که بروم جار بزنم من جدا شده ام. هرگز دوست نداشتم این اتفاق تا این حد بازتاب رسانه ای داشته باشد، اما به قول شهاب حسینی: یک پایان تلخ، بهتر از یک تلخی بی پایان است.

گفتنی است آزاده نامداری فقط در اینستاگرام فعالیت دارد و خودش بارها تاکید کرده که من در فیس بوک هیچ صفحه ای ندارم.

منبع: شفاف

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/06/13 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی

این نظر توسط ارمان در تاریخ 1393/06/08 و 2:53 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش -- ممنون که به وبم امدی
لینکت کردم شکلک
شما هم منو باسم جذاب بلینکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون داداش شکلک

این نظر توسط رز طلایی در تاریخ 1393/06/06 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

چرا نظرتون رو تایید کردم
بعد یعنی تو ساییتون ثبت نام کنه دیگه آره؟
پاسخ : آها ببخشيد فك كردم تاييد نكردين. شکلک
آره ديگه ممنون شکلک

این نظر توسط رز طلایی در تاریخ 1393/06/05 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام اقارضای عزیز شما رو لینک کردم
خواهش مندم شما هم منو به عنوان وبلاگم لینک کنید ممنونشکلک
پاسخ : سلام خانم رز عزيز ممنون از لينك كردنتون شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست