loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 286 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

متن عاشقانه شهاب حسيني براي هسمرش به مناسبت سالگردازدواجشان

شهاب حسینی عکسی از خود و همسرش را هم در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.
کنار من تمام تو .... چقدر شبیه دنیامه
*برای هفدهمین سال در کنار هم بودن*
وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود ...

دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد. کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف...

برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ... ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم ...

منبع: جام جم سيما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست