loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 273 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (3)

جنيفرلوپز و اجراي زيبايش در جام جهاني 2014 برزيل

پیش از این گفته می شد این خواننده از حضور در مراسم افتتاحیه انصراف داده است اما در نهایت با حضورش در میانه ی میدان ورزشگاه سائوپائولو همه را غافلگیر کرد.

جنیفر لوپز پیش از این در مراسم افتتاحیه ی رقابت های جام جهانی 1994 ایالات متحده امریکا نیز به اجرای برنامه پرداخته بود. وی یکی از علاقه مندان جدی فوتبال محسوب می شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط The only boy در تاریخ 1393/05/16 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مدیر سایت لاو به لاو هستم...در حال حاضر سایت لاو به لاو رو فروختم و یک سایت دیگه دارم اگ مایل هستی میتونم با این وبی ک الان دارم باهات تبادل بنر کنم منتظر جوابت هستم
پاسخ : خير,ممنون از اطلاع رسانيت

این نظر توسط The only boy در تاریخ 1393/05/16 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مدیر سایت لاو به لاو هستم...در حال حاضر سایت لاو به لاو رو فروختم و یک سایت دیگه دارم اگ مایل هستی میتونم با این وبی ک الان دارم باهات تبادل بنر کنم منتظر جوابت هستم
پاسخ : خير,ممنون از اطلاع رسانيت

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/05/06 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست