loading...
نودهشت زوم
ایری بازدید : 150 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

پرده برداي از فيلم بين ستارگان

کریستوفر نولان برای اولین بار در مراسم کامیک کن شرکت کرد تا به همراه میتو مکاناهی به سوالات پرشمار هوادارانشان در مورد فیلم بین ستارگان پاسخ دهند.


فیلم بین ستارگان به صورت کاملا بی صدا کار تولید خود را به اتمام رساند و خبری از این فیلم و نحوه ساخته شدن آن در هیچ کجا درز نکرد.

اما کمپانی پارامونت، سازنده این فیلم در تلاش است تا با نمایش صحنه‌هایی از این فیلم، طرفدارانش را به اوج هیجان برساند.

نولان کارگردان فیلم تلقین و سه گانه شوالیه تاریکی این گونه عنوان کرده است که این فیلم درام علمی تخیلی در فضا اتفاق خواهد افتاد. او در مصاحبه‌اش گفت: فضانورد شدن آرزوی هر فردی است و ایده رفتن به فضا کشف سیارات دیگر همواره از برترین ایده‌هاست. ما الان در عصر تکنولوژی‌های خارق‌العاده قرار داریم.

طبق گفته‌های مک کونای، همه چیز از هال خانه نولان شروع شد. سه ساعت دیدار بدون گفتن کلامی از فیلم دیداری سه ساعته بین نولان و بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر مرد.

مک کونای طی مصاحبه‌ی خبریش گفت: این دیگر چه قراری بود؟! یک هفته بعد فیلمنامه به دستم رسید خواندمش و ازش خوشم آمد گفتم من هستم.

*حال داستان فیلم از چه قرار است؟!

*کاناهی نقش کوپر را بازی می‌کند. او یک خلبان و مهندس پرواز است که با دو فرزندش زندگی می‌کند. آن‌ها در عصری زندگی می‌کنند که غذا به اندازه کافی حاضر است. آب سالم در دسترس است و نیازی به اکتشافات تازه نیست. در این حین اتفاقی می‌افتد که رویای خلبانی کوپر را دوباره زنده می‌کند. او در مرحله‌ای قرار می‌گیرد که شانس به بزرگترین مأموریتش تبدیل می‌شود.

*نولان شرح می‌دهد که نمای بیرونی و خارجی سفینه فضایی می‌بایست آنقدر واقعی به نظر می‌رسد که بازیگر خود را در فضا تصور کند.

*آنقدر طبیعی که وقتی بازیگر از پنجره بیرون را ببیند چیزی جز ستارگان سیارات نبیند.

پارامونت برای مراسم کامیک کن آنونسی 6 تا 8 دقیقه‌ای از این فیلم را آماده کرده است که در آن بازیگرانی چون چاستین، آن هث اوی و مایکل کین حضور دارند.

نقل از: ورایتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی

Huracan Lp 610-4 Avio ماشین جدید لامبورگینی



بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن

بهنوش بختیاری در دیرین دیرین در قسمت خون اهدیدن



عکس های شرک و فیونای واقعی

عکس های شرک و فیونای واقعی



تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن

تصاویر زیبای هنری سیگار کشیدن



جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو

جانی دپ در بیمارستان کودکان سرطانی با گریم جک اسپارو



این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست

این عاشقانه ترین داستان تصویری دنیاست